Skrivet av: cahlvik | 21 maj, 2012

Vet du, jag e lite gladare nu

Så sa en av mina favoritkaraktärer i Nile City en gång. Och så känner jag mig nu.

Veckan som gått har varit så mycket bättre en veckorna innan. Jag är lite mera utvilad, lite nöjdare med det mesta. Jag är lite gladare.

Om det beror på det alldeles fantastiskt roliga skypesamtalet med två goda vänner, eller på att jag fick två hela dagar med Marco, eller om det beror på att jag har bokat biljetter hem till Finland, eller på att en av de allra bästa vännerna kommer hit imorgon, eller om det beror på att jag aktivt försöker hålla uppe en positiv attityd.. det vet jag inte. Men jag är lite gladare och det känns lättare att vara här nu.

Idag har vi haft team building day och det gjorde gott. Natur och frisk luft kan göra riktigt, riktigt gott. Jag tycker mera om mitt team idag än jag gjorde igår och trots allt är jag så glad att få dela liv med just de här människorna.

Här är jag med två av dem. 🙂


Lämna en kommentar

Kategorier